חנויות וירטואליות ולמה החלטתי להתמחות בהן

במסגרת תפקידי כמנהל פרויקטים וככזה שכותב את האפיונים של אתרי לקוחותינו, אני דואג כל הזמן להישאר עם יד על הדופק בכל הקשור לטכנולוגיות חדשות, שיטות עבודה יעילות וכמובן כל מה שטוב ללקוחות שלנו. אז במשך השנים התייעלנו מאד ושיפרנו לאין שיעור מישורים רבים ביניהם שירות הלקוח, השרתים שלנו, אתרים רספונסיביים ברמה גבוהה, כתיבת קוד ועוד. 

לצד אלו, החלטנו לפני שנה להתמחות בתחום חנויות וירטואליות [מקוונות], החלטה לא פשוטה שכן אתרי מסחר הם אתרים מורכבים יותר מבחינה טכנולוגית, קשים יותר למכירה ודורשים מומחיות עיצובית ואפיונית ייחודית. 

למרות שאנחנו מכירים ויודעים דרופל בדקנו את השוק ואת הכלים הנוספים בתחום של חנויות וירטואליות כמו Magento, BigCommerce, WooCommerce ועוד, ועדיין בחרנו להתמקד בדרופל מסיבות רבות, עליהן ניתן לקרוא פה באתר. 

לפני כחודשיים, לאחר שהבנתי שטכנולוגית ועיצובית אנחנו ערוכים מאד ואף יותר מכך [ולא שסיימנו את הלמידה וההתמקצעות שלנו...] החלטתי להקדיש משאבי זמן מכובדים ללמידה עיונית של תחום חנויות וירטואליות.

מה זה אומר ובמה נוגעת הלמידה העיונית? 

  • למידה מעמיקה של כל התחום שנקרא A/B Tests בהקשר כמובן של חנויות וירטואליות. 
  • מחקר מעמיק על כלים המשתלבים עם חנויות וירטואליות. 
  • יצירת מאגר מידע מעמיק בתחום חנויות וירטואליות ובייחוד בהקשר של UI/UX. 

חנויות וירטואליות

אז כפי שניתן לראות הבלוג באתר הולך להיות מוקדש בעיקר לנושא הזה, ומעט לנושאים אחרים, וניתן לקבל עדכונים בדרכים שונות - הרשמה לרשימת התפוצה של הניוזלטר שלנו - או בתיבה פה בצד>>, מעקב אחר עמוד הפייסבוק שלנו וערוץ הטוויטר שלנו / ערוץ הטוויטר שלי

אני מצידי הולך לכתוב על מחקרים רבים בתחום ולהשוות ביניהם, להציג אופציות שונות לאלמנטים שונים בחנות המקוונת, להמליץ על כלים שונים רלוונטיים, אינפוגרפיות מעניינות בתחום ועוד מטעמים. 

לעוד על עבודות בניית אתרים שלנו כנסו לדף הראשי.