פוקה ישראל

חנות מקוונת למותג הבריאות המוביל

פוקה היא המותג המוביל בארץ למוצרי סופרפוד ומוצרי איור-וודה [רפואה הודית מסורתית] באיכות גבוהה. את מוצרי פוקה ניתן למצוא בחנויות הטבע והם נחשבים בתחומם, למוצרים הטובים בשוק.
האתר מהווה כלי מכירתי ושיווקי משמעותי ועיקרי מבחינת החברה והוא משלב בין חנות מקוונת, עם כלים מאד מתקדמים, לתכנים רבים ומגוונים בתחום הרפואה הטבעית, ספורט, תזונה ועוד.
אנחנו מלווים את פוקה מזה ארבע שנים ועדים לצמיחה המדהימה של העסק, הרבה בזכות אתר האינטרנט. 

חנות גדולה | גם במובייל

למה לאבד כ-45% צרכנים פונטציאליים? לא צריך להיבהל מחנות מקוונת רספונסיבית. המודל העסקי צריך להיות בדיוק כזה המציג ללקוחות הפוטנציאליים אפשרות גלישה ורכישה ישירות ממכשירי הסלולר והטאבלטים.
אתר פוקה ישראל מביא את החנות במלואה, יחד עם עולמות התוכן השונים גם למובייל כאשר בהטמעת העיצוב הרספונסיבית שילבנו גם את כל תהליך הרכישה והסליקה והגדרנו אותם מחדש בחשיבה של Mobile First, היינו קודם מובייל ולאחר מכן השאר. 

1
מועדון לקוחות
מערכת משתמשים רשומים באתר המקבלים מבצעים, הנחות וכדומה, באזור אישי באתר ולמייל בהתאם.
2
קופונים
ממשק ניהול נוח ליצירת קופונים בודדים, מרובים, תלויי משתנים כמו תאריך, מוצר, משתמשים וכדומה.
3
מבצעים
אפשרות ליצור מחירי מבצע קבועים או תלויי תאריך, שעה, קטגוריית מוצרים וכדומה, עבור כל מוצר.
4
מוצר משולב
כלי המאפשר חיבור בין שני מוצרים ויותר לכדי יצירת חבילת מבצע במחירים שונים ואטרקטיביים.
5
קמפיינים
הצגת מוצרים רלוונטיים באופן ידני או אוטומטי באזורי התוכן השונים באתר וגם במעמדי הסליקה הרבים.
מאגר ידע מול מאגר מוצרים

כיוון שהאתר מציג תכנים רבים בעולמות תוכן שונים ומגוונים היה חשוב לנו לפתח עבור הלקוחה ממשק נוח ויעיל שיציג מוצרים מותאמים בעמודי התוכן, ונהפוך הוא, קישורי תוכן בעמודי המוצרים השונים.
הממשק מאפשר עבודה אוטומטית בה המערכת יודעת לזהות משתנים [תגיות] של תוכן מסוים ולהתאים את התוכן הקשור, או באופן ידני בו עורכי האתר, בשלב עדכון התוכן מחברים בין תכנים שונים באתר.
זו מערכת ״הקשרים״ משוכללת הניתנת להגדרה בהתאם לאפיון של כל אתר ומגדילה בצורה משמעותית את אחוז ההישארות [מקטינה נטישה] באתר וכך מסייעת בקידום אורגני ובהשגת מטרות האתר.