חנות מקוונת

רבים קוראים ביקורות מוצר המהוות מרכיב מאד חשוב ומכריע בעמוד המוצר. לביקורות השפעה אדירה על אחוזי הרכישה וכל בעל/ת חנות וירטואלית רצוי שישקלו שילוב שלהם בעמודי המוצר.
מה בעצם מתרחש לאחר הלחיצה על הכפתור ״הוספה לסל הקניות״? התרחישים רבים. חשוב להכיר את כולם ולקבל החלטה חשובה בנושא.
אינפוגרפיקה חביבה במיוחד מאת Nextopia על ההבדל בין רכישה באתר חנות וירטואלית לחנות פיסית רגילה.
מכל עמוד החנות המקוונת אחד העמודים החשובים ביותר הוא עמוד המוצר עצמו. מסיבות רבות, הוא גם מהעמודים המאתגרים יותר לאפיון ולעיצוב והוא למעשה העמוד המהווה את תחילת תהליך הרכישה של הגולש ולכן כל כך חשוב להקדיש לעמוד זה המון מחשבה.
חנויות וירטואליות אינן סתם אתר פשוט ובבלוג שלי אני מציע פוסטים מעמיקים על מחקרים רבים בתחום, בהקשר של חוויית משתמש, ממשקים, כלים המסייעים למכירות ועוד המלצות רבות לכל מי שמנהל חנות מקוונת.
הדרך הטובה ביותר לעלות את אחוז הרכישות באתר שלך זה על ידי נסיון מתמיד להיכנס למוחו של הגולש באתר ושלבי הרכישה, ואין כמו נתונים סטטיסטיים בכדי לבדוק זאת.
Subscribe to חנות מקוונת